Friday, June 10, 2011

Jo

Eile käisin viimas sõdurite kirju postkontorisse. Ja see mis seal minuga juhtus oli naljakas. Panin kirjad lauale ja ütlesin, et need oleks vaja saata Eestisse. (kujutage nüüd ette) Mees võtab kirja, asetab selle kaalu paele. Vaatab mulle otse, mõtiskleb vaadates natuke ringi. Sügab kukalt ning siis küsib mu käes natuke muie suul " Is Estonia in Europe". Ma olin kohe kohe talle näkku naerma nibng ütlesin, et Jes, it is in Europe. Siis vana natuke ikka mõtles, et ja tühi pilk telki nurka ning siis küsis, et kus kohas Euroopas. Üks naisterahvas oli mu selja taga, kes talle ütles, et ja, Eesti on Euroopas. Ja siis ma lisasin, et Ida-Euroopa, Soome on naaber. Siis ta ütles et aaa jees. Aga ma ei usu, et ta matsu ikka lahti habas, kus see Eesti on.
Täna, reede 10.06 käis vbl Margus Hoop kopteriga sõitmas. Sellisega:












15min Helmandi pealinnas, pakk maha (tähtis pakk oli) ning 15min tagasi. Sain filmida aknast ning tagant luugist välja. Kui koju jõuan, siis kindlasti näitan. Vinge oli! Teate seda efekti kui olime kõik väikesed lapsed ning sünnipäeva aeg oli. Tead, et saad kohe, kohe kinki, mingi selline ärev tunne kõhus. Vot selline mul täna oli :):D
Allright! Aga ma nüüd ära grillima ning Bastioni haigla medõdedega kohtuma ning paar arsti tuleb ka! :)
Ciaooo

No comments:

Post a Comment