Sunday, September 25, 2011

Ojeee

Kallid lugejad,

Jep see juhtus taas, Margus teeb postituse üle pika pika aja. Taas aitäh Riho vanevanematele, kes utsitavad mind :)
T'äna oli siis selline metsik päev, kus oli taas DANCON MARCH päev. Mis see on? 25km teekond, seljas vähemalt 10kg raskust. Minul jalas kaitseväe poolt antud saabas ja püks. Ning tuld maria, kui öeldi, et võistlus alanud. See oli muidugi hea, et JÄLLE!! esimese otsa võitseljad läksid valesti. Keerasid valesti ühest kohast ja oi, mis juhtus. 4x eestlast lasid peenikest naeru ning läksid mööda õiget teed. Riho sai leppimise pealt kasti õllet!! Minu seekordne eesmärk oli enda 2009a aega parendada, see oli 3h 36min. Samas, vanust juurde tulnud, et kas saab hakkama.
Mingis punktist hakkasin siis jooksma ja kõndima teatud intervallide pealt. Hea minek oli, aga siis järksu ei kuskilt on minu ees kaks UK persooni?! Nagu WTF, kust teie siia saite?! Aga neist sain esimese ringi möödudes mööda. Läksin teisele ringile ning enam vähem lõpu poole vaatan, et keegi taas minu ees. Kuna meil Rain sõitis ATV`ga. Andis infot, et kus mis toimub ning ütles, et ees keegi naine. Küsisin, et kus krt see tuli, et minust pole keegi mööda läinud. Läks uuris asja ja tuli välja, et UK persoonid lõikasid ühest kohast. Raja märgistus oli seal jah kehva võitu aga sellepärast vaadatakse ennem rajale minekut kaarti. See otsetulemine neil UK persoonidel oli kuskil kahe ringi peale 2-.2,5km võitu. Aga mis seal ikka. Lõpp paistis ning naisest sain mööda. Sportsman, nagu olen, tegin veel neiule Heia heia ning ütlesin, et annan enda nr, kui minust enne finišhi jõuad. Ta vist ei tahtnud mu nr!! :D Kuna mul võistlus käis enda kellaga, siis viimasel sirgel olin juba enda aega võtinud. Finišhi jõudsind uue ajaga 3h 8min (Y) Margus on rahul. Ja juttu lisaks, et start oli 05:00 kohalik aeg, Eestis kell 03:30, ehk pidutsejad panid veel möllu! Eestlasi kokku oli 5 meest rajal. Ja kui mu mälu ei peta siis kõik tulid alla 4h. Ja 4`le mehele oli see esimene DANCON. Saime ilusti ka medalid, nagu värki! :) Ahjaa Taanlased on ka uue diplomi teinud! (Y), asjad muutuvad ajaga. Peale marssi, siis läksime marss sauna, tohterdati haiged jalad ära, kellel olid ning lõuna ajal sain veel seljankat meie enda mehed, Andrese käest! Võimas, magama ära. 4h magamist ja nüüd loodan, et öösel ka veel und on! :)
Ciaooo

1 comment:

  1. Hea strateegia, see telefoninumbriga ähvardamise trikk oli väga kaval. Vaene naine, ei saanudki sust enam mööda minna :P

    ReplyDelete